Home Finansai Svarbūs patarimai norint teisingai valdyti verslą

Svarbūs patarimai norint teisingai valdyti verslą

Svarbiausia yra gauti reikiamą pranešimą reikiamiems žmonėms tinkamu laiku. Lygiai taip pat kai norite, jog jūsų kontaktinė informacija kaip imonės registracijos adresas ar telefono numeris būtų matomi.

2020 m. Tai reiškia skaitmeninės revoliucijos priėmimą tiek komunikacijoje, tiek rinkodaroje. Kur yra jūsų klientai? Prisijungęs. Kaip jie nori bendrauti ir bendrauti su verslu ir kitais? Skaitmeniniu būdu.

Čia pateikiami dažniausiai naudojami bendravimo su potencialiais klientais būdai:

  • Rinkodara el
  • Socialinė žiniasklaida
  • Paieškos rinkodara
  • Verslo svetainė
  • PPC skelbimai
  • Turinio rinkodara

Svarbiau nei bet kada anksčiau būti aktyviam daugiakanalėje rinkodaroje, jei norite pritraukti potencialių klientų ir patenkinti klientus.

Turite integruoti įvairius šiuolaikinių vartotojų naudojamus kanalus į vientisą patirtį.

Jie nori naršyti, prisijungti, įsitraukti, pirkti, bendrauti ir ginti savo sąlygas ir pageidaujamus būdus. Ir jei jūs to nenumatysite, jie ras kitą prekės ženklą.

Sukurkite savo platformą

Sėkmingos įmonės, norinčios pasidalyti savo žinia savo auditorijai, dažniausiai pradeda nuo to, kad vienu metu kuria platformą.

Taip, norėdami pritraukti naujų klientų, rekomenduojame naudoti tokius kanalus kaip „Facebook“, el. Paštas, skaitmeniniai skelbimai ir paieškos sistemos, tačiau visa tai vadiname valdoma ir mokama žiniasklaida. Stiprios įmonės taip pat sutelkia savo energiją į pagrindinę jiems priklausančią platformą.

Naujos įmonės prekės ženklas, dizainas, tonas ir asmenybė turi būti suderinti visuose rinkodaros kanaluose ir nurodyti svetainę. Be to, turėti svetainę yra naudinga, nes kanalas priklauso jums. Tai reiškia, kad galite bet kuriuo metu reklamuoti savo turinį, nesinaudodami algoritmais, nemokėdami už skelbimus ir nesivaržydami dėl vietos pirmame puslapyje. Aukštos kokybės, vertingas jūsų svetainėje reklamuojamas turinys skatina srautą ir veda prie jūsų.

Tiesiog įsitikinkite, kad turinys išsprendžia esamą kliento problemą. „Vienas iš būdų patvirtinti, kad žmonės ieško savo„ problemų “sprendimų, yra raktinių žodžių tyrimas“, – sako Nathanas Gotchas iš „Gotch SEO“. “Tikslius raktinius žodžius, kuriuos naudoja būsimi klientai, galite rasti naudodami tokius įrankius kaip” UberSuggest “arba” Google “raktinių žodžių planavimo priemonė. Tada turinį reikia kurti pagal rastus raktinius žodžius.”

Bet tai nesibaigia. „Turinys taip pat yra vertinga pardavimo priemonė“, – sako Valerie Turgeon iš „Brandpoint“. “Nors stipri pardavimo komanda yra būtina norint užbaigti sandorį, pirkėjai, prieš kalbėdami su pardavimais, labiau linkę savarankiškai mokytis ir užsiimti skaitmeniniu turiniu. Turinio strategija padės nukreipti jūsų turinio kūrimo ir platinimo pastangas, kad pirmiausia atsidurtų pirkėjų akivaizdoje. ir padėkite surinkti potencialius klientus pardavimų komandai “.

Be to, pasak „Constant Content“ rinkodaros specialisto Isaaco Justeseno, veiksminga turinio rinkodaros strategija yra vienas geriausių būdų išsiskirti šiandieninėje perpildytoje internetinėje rinkoje. „Tačiau nuosekliai kurti aukštos kokybės turinį nėra lengva“,-sako jis. “Štai kodėl daugelis sėkmingų įmonių vietoj to kuria turinį.”

Patobulinkite savo pardavimo procesą

Ištobulinkite savo pardavimo procesą ir išplėskite savo pastangas naudodami tinkamą komandą ir programinę įrangą, kad daugiau nuveiktumėte mažiau. Vietoj skirtingų platformų, skaičiuoklių ir el. Pašto įrankių sutelkite savo pardavimo procesą į vieną skirtingą CRM ir pardavimo platformą.

Tinkami įrankiai leidžia geriau patenkinti ir viršyti klientų lūkesčius. Pavyzdžiui, „SuperOffice“ atlikti tyrimai rodo, kad 80% žmonių tikisi iš įmonės atsakymo per valandą.

Norėdami patenkinti šiuos lūkesčius, suteikite savo skaitmeniniams lankytojams galimybę su jumis susisiekti per kelias sekundes, įdiegdami atgalinio ryšio sprendimą, pvz., „CallPage“. Šis įrankis, įdiegtas jūsų tinklalapyje, skatina nedelsiant pasikalbėti ir per 28 sekundes sujungia potencialų klientą su konsultantu, o tai daro tiesioginę teigiamą įtaką konversijų rodikliui ir pardavimo rezultatams. Tiesioginių pokalbių programinė įranga gali padėti išspręsti neatidėliotino atsako poreikį.

Siūlomas įrankis: nemokamo pardavimo plano šablonas

Pardavimo plano šablonasAtsisiųsti nemokamai

Užsirašykite

Išsaugokite išsamų visų veiksmų sąrašą ir suskirstykite jį į paprastus veiksmus. Kokias užduotis ir veiklą galite perduoti užsakyti ar perduoti, neprarandant kokybės?

Tai leis jums sutelkti dėmesį į 20% veiklos, kuri duoda 80% jūsų rezultatų, kaip paaiškinta Pareto principu. „Sutelkite dėmesį į darbo eigą, o ne į darbą“, – siūlo Gal Dubinski iš Poptino. „Tą akimirką, kai jūsų verslas grindžiamas pasikartojančia modelio veikla, turėsite daugiau laiko augimui“.

Išeikite iš biuro

Beveik viską, ką darome, galima atlikti internetu, todėl kyla pagunda tiesiog pasislėpti už kompiuterio ekrano. Tačiau nepamirškite kartkartėmis išeiti iš biuro. Dalyvavimas asmeniniame bendravime akis į akį, dalyvavimas renginiuose ir tinklų kūrimas yra svarbios verslo sėkmės dalys.

Verslininkai yra vieninteliai žmonės, kurie dirbs 80 valandų per savaitę, kad išvengtų 40 valandų per savaitę. -Lori Greiner

Pabaigai

Noritn būti ar tapt geru verslininku, neužtenka žinoti šiuos patarimus, bet tai praždia. Jiegu norite sužinoti daugiau apsilankykite Financelt.lt.

Naujausi